понедельник, 27 января 2014 г.

Рефлексія модулів 1-2

    Ось і почалося наше навчання. Дуже великий потік незрозумілої інформації. Для мене важким було визначити власні цілі та можливості  навчання на цьому проекті. Мені вдалося познайомитися із освітнім сайтом програми Intel "Відкритий світ" на платформі wiki.iteach. За допомогою тренерів я створила  папку портфоліо в яку буду заносити всі результати своєї роботи. Сьгодні я вперше створила блог. В ньому я буду записувати свої враження від навчання.
    Тренери розповіли нам,що ми будемо працювати використовуючи методи проектів. Дізналася про переваги методу проектів,однією з яких є те,що учні вчаться в команді приходити до єдиної мети,спільної думки.Добрим є те,що в проекті задіяні всі учні класу. Сподіваюсь,що навчання для мене буде корисним.
  

Комментариев нет:

Отправить комментарий