вторник, 28 января 2014 г.

Рефлексія модулів 3-4

Сьгодні  я знову продовжую навчання . Ми працювали над основними питаннями проекту. Цей модуль дав мені змогу зрозуміти,як можна використати навчальні дослідження в проекті,а саме учні мають
-  вміти проектувати власну діяльність;
- плідно спілкуватись;
- приймати виважені рішення;
- представляти та демонструвати свої знання за допомогою інформаційно - комунікаційних технологій.
 Для менене досить складним виявилось сформулювати ключове та тематичні питання. Але обговорення з колегами мені дуже допомоголо. Мені було приємно відчувати їх підтримку. Завдання проекту сформулювати було не складно. Більш складним було завдання для груп. Створення стартової презентації на поччатку проекту дало значний поштовх для активації мислення. В процесі роботи виникає ряд запитань і можливо я внесу певні зміни.

Комментариев нет:

Отправить комментарий