четверг, 30 января 2014 г.

Рефлексія модулів 9-10


Температура мінус.,але це не лякає . Ми дійшли до завершуючого етапу роботи. Опрацювавши матеріали нового модуля я зробила висновки, що стосуються диференційованого навчання. Там я визначила 4 напрямки: зміст, процес, результат, середовище навчання. Щодо методів роботи з обдарованими учнями ми знаємо методику роботи з ними,а для проблемних дітей майже немає таких методик.
Ми ознайомилися з терміном фасилітація. Фасилітація передбачає перехід до процесу навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів, вимагає адаптації, як з боку учнів, так і вчителя.
Сьгодні ми виклали наші навчальні матеріали на Google - диск та зробили на них посилання на wiki ресурсі,що було новим для мене.
Після заняття у мене лише позитивні враження. Дуже багато корисної інформації.



Комментариев нет:

Отправить комментарий